בית הדין לעבודה הורה לבטל את השביתה במערכת החינוך

איתי גדסי No Comments on בית הדין לעבודה הורה לבטל את השביתה במערכת החינוך

בית הדין לעבודה קיבל את טענות משרדי האוצר והחינוך והורה לבטל את השביתה. על פי החלטת בית הדין באיזון בין הנזק שנגרם להורים ולתלמידים אין הצדקה לקיום השביתה • הלימודים החלו בשעה 9:00

צילום: Hadas Parush/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השופטת אירית הרמל בבית הדין האזורי לתל אביב קיבלה את עמדת המדינה וקבעה כי המורים יחזרו לעבודה. החל מהשעה 09:00 הלימודים יתקיימו כסדרם. השופטת הוציאה צו מניעה נגד קיום השביתה הבוקר במערכת החינוך.

השביתה הייתה מביאה לפגיעה במאות אלפי הורים וילדים בישראל. ובית הדין קיבל את טענות משרדי האוצר והחינוך כי אין הצדקה לשביתה נוכח הפגיעה בכלל הציבור.

משרד האוצר מברך על החלטת בית הדין לעבודה לעצור בצו מניעה את השביתה במערכת החינוך.

וממשרד האוצר נמסר כי הגב' יפה בן דוד פעלה בחוסר תום לב בהעלותה לראשונה בפני מנכ"ל משרד האוצר את הנושאים שהיוו כביכול את עילת השביתה רק ביום ראשון בלילה, בעוד שלפני 3 חודשים בלבד נחתם הסכם קיבוצי בו התחייבה הסתדרות המורים לשקט תעשייתי עד לסוף חודש יוני 2018. במהלך הפגישה שנערכה בראשות מנכ"ל משרד האוצר ומנכ"לית משרד החינוך, סירבה מזכ"לית הסתדרות המורים לפתרונות אשר הוצעו על ידי מנכ"ל משרד האוצר לפנים משורת הדין והחליטה להעדיף את האינטרס האישי של קידום שמה ומעמדה על פני טובתם של הורי, מורי ותלמידי ישראל.

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד אמר, כי "אני מברך על החלטת בית הדין אשר קיבל את טענותינו. זהו הסכסוך הראשון מזה תקופה ארוכה שמתנהל בחוסר תום לב כה מובהק ותוך התעלמות מטובת המורים ואזרחי ישראל. נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת להגן על מורי, הורי ותלמידי ישראל".

 

 



0 תגובות